Tuesday, January 3, 2017

I gjori plak



Fabul në vargje
nga Partizan Cene


Plaku i gjorë ,
një hall e kishte
nusja e shtëpisë
gjithmonë e griste ..

- Akoma këtu ti matuf
gjithëditën nëpër këmbë
del bëj një barrë dru mos
më rri kështu i rëndë !

- Ah moj e reja ime
mos më mundo të gjorin ,
kam mbi supe 80 , dhe ,
as dhembë për lakrorin .. !

Kështu gërnia e madhe
vazhdonte si melodi ,
plakut të gjorë iu nxi jeta
sa nuk rrinte në shtëpi ..

Mori sëpatën i shkreti ,
dhe ju ngjit pllajës përpjetë ..
si dikur kur ishte djalë ,
kur komandonte mbi dyzetë .. !!

Çak e çuk ashtu i miri ,
e bëri barrën me dru ..
por nuk kishte pak fuqi
që ta ngrente nga këtu !

U mundua shumë e shumë ,
e provoi disa herë ,
se e dinte në shtëpi
e prisnin sharje , dallgë e stuhi !

I rrodhën lotë nga syri ,
ndaj mori një vendim :
Ai i thirri vdekjes të vinte
Ta shplodhte nga ky mundim .. !

Dhe vdekja , sa mori lajmin
erdhi dhe foli njëherë :
- Pse më thirre para kohë ..
o plak , o njeri i mjerë ?

- Ah moj mortje , nuk të dua ,
por sot ta kam nevojën
te më ndihmosh mua ,
të coj drutë e ti mbyll gojën !!

Janar 2017

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...