Thursday, January 12, 2017

Propaganda antishqiptare e Shqipërisë zyrtare dhe një keqkuptim fatal!



Ndofta kanë kaluar gati 18 vjet nga ather , kujtimet ruhen akoma tek unë sikur të ketë ndodhur sot . !
Në arenën shqiptare ,për herë të parë ,kishte filluar të ndihej aroma e luftës së armatosur të shqiptarëve në Kosovë , kundër pushtuesit shtypës serb . Kjo gjë, ndofta akoma në ” tunelet ” e konspiracionit “,kishte filluar të ngjallte , edhe njëherë fuqishëm , ndjenjëë kombëtare , dhe dëshirën mbarëshqiptare për çlirimin e trojeve shqiptare ne ish Jugosllavi . !
Në këtë kuadër ,unë si ish ushtarak , kisha marrë njëftesë miqësore , nga disa miq të mi në Zvicër , që me se të mundja , pra , mepara , njerës dhe ndërlidhje , tëndihmoja në rast të fillimit të një lufte ( e ciala ilegalisht kishte muaj që kishte filluar ). Duke qënë se unë shpreha dëshirën dhe e pranova menjëherë ofertën për ndihmë , vendosa , që si fillim , të ndërtoja kontaktet me faktorin shqiptar , luftëtar në Kosovë . !
Kontakti dhe miku im nga Zvicra me emrin Sadri ( vonë shumë e mësova emrin e tij të vërtetë), më dha udhëzimet ku dhe si do të mund ti takoja . ! Meqë unë kisha një bisnes tregtar , Serbia , deri edhe Bosnja që sapo kishte dale nga lufta , ishin vende që shkoja shpesh , dhe vajtja ime për takimin aty nuk ishte fare problem . Me bashkëpunëtorë të mi , ngarkuam dy makina me mallra italianë ,të konsumit të përditshëm , që i kishim çuar edhe më parë , dhe u nisëm e shkuam në Kosovë ,në disa qytete …
Nuk ka rëndësi më tashti se si dhe ku u takuam në Prizren me personat që donim , por ajo që ka lënë gjurmë në kujtesën time ishte se zotërinjtë që na takuan , na pyetën menjëherë se nga ç pjesë e Shqipërisë ishim , nga Jugu apo nga Veriu . I sqaruam me humor ,se nuk e dimë ku hyn Vlora , por ne jemi shqiptarë dhe kemi ardhë për ” …atë punën e Sadrisë “( kështu kishim sinjalin për njohje . ! ..
– Pra jeni nga Jugu , jeni komunistë . ! –
Vëlla , iu drejtova unë më të vjetrit , ne jemi shqiptarë dhe ardhja e jonë këtu , ka një arsye akoma më të fortë se ajo që thua ti ,pra ,jo për politike . Megjithatë nuk e di , më sqaro se çfar ndryshimi ka , Jugu me Veriun , se ne në Shqipëri i kemi njësoj !
– Si nuk ka , a nuk jeni Ju të Jugut që morët pushkën kundër presidentit Berisha , duke ruajtur anën e grekut ?? Ore mik , i thashë prerë , kush ti ka thënë këto , le ti mbajë . Unë kam ardhë nga Greqi me të vërtetë , se aty kam shkuar këtu e shtatë muaj si emigrant , por kam ardhë , i përkushtuar të ndihmoj vëllezërit e mi e mi shqiptarë në Kosovë , jo vetëm me njohuritë e mia si ushtarak karriere , por edhe me trupin tim dhe me pushkën time ,po ta dojë nevoja !
Gjithshka që thashë , sikur ra në vesh të shurdhër në fillim , dhe të dy ata ( ishin kushërinj të parë ) u bënë gati të largoheshin . Vetëm kur i lutën , të na dëgjonin , dhe kur iu thamë se unë isha mik i të ndjerit Zahir Pajaziti*, anëtar i Shtabit të Përgjithshëm të UÇK-së, ata u ulën dhe biseduam gjatë . !
Tashmë kanë kaluar 19 vjet dhe kuptojmë se çfarkishte influencuar në Kosovë , që pjesa më e madhe , kishte ” alergji ” për Jugun . Propoganda e shtetit shqiptar ather , gjatë trazirave dhe revoltës popullore kundër firmave piramidalene dhjetor – Mars 1997 ( pra një vit para këtij takimi ) ishte e tillë , që Jugu u rebelua nga segmente komunisto shoviniste greke !!
Kjo propagandë , kishte arritur deri aty , sa shumë luftëtar kosovarë , kishin dalë vullnetarëpër të mbrojtur Veriun . Ky ishte një keqkuptim fatal , që mund të çonte në një luftë civile shqiptare të pastër , duke larguar kështu vëmendjen ndërkombëtare , nga vullkani shqiptar në Kosovë , ku UÇK , kishte filluar tashmë luftën e saj të drejtë për çlirimin e trojeve shqiptare . !
Unë u ingranova për disa muaj , në skalionet ndihmëse , ( atë detyrë më dhanë ) duke ndihmuar refugjatë shqiptarë ti largoheshin luftës nga Kosova .. !
Propaganda e shtetit zyrtar shqiptar ishte një propagandë antishqiptare e pastër , e cila për pak sa nuk bëri dëme të paktheshme në çështjen shqiptare në Ballkan !
* Më 31 Janar 1997 , 31 janar, në një pritë të organizuar saktësisht dhe mizorisht, do të vriten tre nga drejtuesit kryesorë të luftës: Zahir Pajaziti, anëtar i Shtabit të Përgjithshëm të UÇK-së dhe drejtues i Shtabit Qendror Operativ, Hakif Zejnullahu, zëvendëskomandant i Zonës Operative të Llapit, që përfshinte dhe Prishtinën dhe Edmond Hoxha, njëri ndër liderët e Lëvizjes Studentore.
Pak ditë më parë ishte arrestuar edhe Nait Hasani, në atë lideri politik në Kosovë i UÇK-së. Zahir Pajaziti , kishte hyrë disa herë në Shqipëri deri në Vlorë e Sarandë , nga ku kishte marrë takim me shumë ish ushtarak me përvojë në Shqipëri . Në këto takime , disa herë kam qenë edhe unë megjithse sigurimi ( SHIK ) i Shqipërisë , po bënte çmos që ti gjente dhe ti dorëzonte tek UDB e Jugosllavisë të gjithë këta elementë ilegalë nga Kosova në Shqipëri !!

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...