Monday, August 10, 2015

A E DINI SE ??




Nga Parizan Cene



Vendosa këtë titull për të ilustruar fotografin ë , jo pa qëllim .
Në fot tregohet një mbledhje me disa kongresmenë amerikanë të komisionit të jashtëm .
Për habinë tuaj ( kështu mendoj edhe unë ) në atë foto , në krah të Nikolla Geixh , i njohur në Shqipëri si mbrojtes i flakte në Kongresin amerikan të të ashtuquajturit Vori Epiri , qëmdron ish yëvëndës krzeministri dhe ish depudet dhe ish themelues i Partise Demokratike , Gramoz Pashko .
Në këtë mbledhje ( 28 qershor 1997 ) zoti Pashko ka mbajtur një fjalim , në mbrojtje të " autonomisë së Vorio Epirit " kërkesdë që Yoti Geixh e kishte bere zyrtarishtë pranë këtij komisioni në Kongresin Amerikan ..
Më tutje , i habitur dhe i suprizuar per fjalimin e Pashkoss ështe kongresmeni amerikan , miku i shqiptarëve , zoti Zhozef Diguardi , i cili po lufton per përkrahje amerikane në situatën e ndjerë që është Shqipëria në vitin e zi të 1997-es ..
Pasi mohoi babanë e tij Grnozi i zi , mohoi zyrtarishtë edhe vendin e tij , duke u rreshtuar pr dy para të qelbëta pëkrah armiqve të betuar të popullit tonë , siç është filogreku Nikoas Geixh !!
Turp është të thuash pak , por edhe tani mbas vdekjes , prokuroria duhet ta hetoje kete rast pasi Gramoz Pashko ka folur si ërfaqsues i popullit shqiptar ..
Në vitin 1998 në 7 prill ,afërsishtë një vit mbas kësaj ndodhie ,mbasu munda të marr lajmin nga dorë e dytë , unë kam botuar athet në Gazetën Koha Jonë një artikull , ku e denoncoja çmendurinë Pashko dhe kompani , por ather zoti Pashko mu përgjigj :
" Me gënjeshtra , nuk mund të jesh gazetar i mirë ". Meqë nuk e kisha mundësinë e Fotografisë , nuk kisha argumenta të mëdhaja , dhe e lashë me kaq .. Por koha më shpërbleu ..
Sot miku im , historiani Arben Llalla e solli dhe e reklamoi këtë foto dokument në portalin Albeu !!( E falnderoj nxehtësishtë )..

Së shpejti do të ribotoj artikullin tim të dikurshëm në Koha Jonë ...Mbase edhe aty ku është zoti Pashko do të marrë pas ato që tha atherë për mua në përgjigjen për artikullin !

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...