Monday, November 3, 2014

Isha ish ushtarak me Zall Her dhe jam mësues Historie në gjimnaz

Isha ish ushtarak me Zall Her dhe jam mësues Historie në gjimaz

Rrëfimi i një " mësuesi " (ish ushtarak)që jep  mësim në shkollën e mesme , mbas telefonatës të bërë nga një kafene ..

Nga Partizan Cene

Këtu në Athinë , kam njohur shumë ish ushtarak të dalë në pension në kohë dose para kohe . Biles kam njohur edhe të tjerë që e kanë lënë me dëshirë punën dhe i janë drejtuar gurbetit .
Ndër ta ishte edhe S . L . ( jap inicialet për të mos krijuar keqkuptime ) , ic ili në moshën 29  vjeçare , iku nga ushtria ku shërbente ( në ish kursin e Bonavinë e Vlorës , si komandant toge )dhe erdhi në Athinë . Kjo ndodhi në vitin e largët 1993 .
 Mirëpo me gjithëse punoi shumë vite në Greqi , nuk i eci mirë , dhe  siç thotë vetë ai , nuk i eci mirë puna në emigracion , ndaj në vitin 2005 , me fitoren e zgjedhjeve nga Partia Demokratike , u largua dhe shkoi në Shqipëri .
 S.L gjithmonë e tregonte përkatësinë e tij në besimin politik , duke brohoritur dhe betuar për berishën dhe Partinë Demokratike . Deri këtu nuk kishte dhe nuk ka ndonjë gjë që nuk shkon .
 Në periudhën që u largua nga Greqia , jetonte dhe punonte në Kallamatë , një qytet 260 km larg Athinës , në Pelopones , në Juglindje të saj .
Prandaj , duke qënë se edhe unë një farë kohe kam qënë aty , ky S-ja ishte i njohur i imi , ku me të edhe na kishte lidhur puna !
 Zgjedhja e tij , për tu larguar nga Greqia , në fillim na befasoi , por kjo ishte dëshirë e tij , dhe që ather , pra gati 9 vjet nuk ishte dhënë rasti ta takoja apo , të merrja indormacion se me se merrej në Shqipëri .
 Kur dje koha e solli , që fare rastësishtë , e takova në Athinë , në një stacion metroje , pasi ishte këtu , për njëp prblem familjar ( kishte në Evagjelizmo nënën e tij ) .!
Shpejt pasi u takuam dhe këmbyem përshtypjet e para , pyetja e ime ishte e drejtëpërfrejtë :
- Si ja ke kaluar dhe me se je marrë këtë periudhë ?
- Jam sistemuar në punë .
- Bravo ? Por çfar pune ke bërë ?
- Unë punoj që nga shtatori i 2005 -ës , mësues historie  , në gjimnazin Halim Xhelo .
Për një çast e pashë në fytyrë që të sigurohesha që nuk bënte shaka me mua , pasi unë e dija që ai nuk kishte as shkollën e lartë të plotë ( kishte mbaruar Zall Herin , për ndërlidhje ) , dhe jo më të kishte shkollë pedagogjike për mësues në një shkollë , kaq të " fortë " siç është ajo shkollë në Vlorë !
- Po  kur e mbarove shkollën pedagogjike more S ? e pyes unë ..
- Tallesh ti , unë i kam rregulluar të gjitha , nuk do të isha si ty , që mendon për botën dhe vetë nuk zure kurrë një vend për të qënë ? Pastaj , të themi të vërtetën , ne që përkrahëm salën ( këtë emër e shkruaj me të vogël P:C) e morëm shpërblimin , kush një punë kush një kjoskë , kush një tender apo kudi unë..
-Dakord këmbëngul unë , por ti thua se punon mësues në shkollën e mesme . Kjo duket si trillim .
 - Jo jo , mund ta verifikosh menjëherë , por më mirë mund të të thotë Zeqiri ( një kushëri i imi , i cili është banues në atë lagje .
Nejse unë e verifikova pasi edhe unë në Vlorë në atë lagje banoj , ndaj s më mbetej gjë tjetër , që ta pyesja se si e rregulloi ..
Fare thjeshtë tha , S-ja , kisha disa javë që u ktheva , dhe mbas zgjedhjeve , shkova dhe kërkova punë . Një njeriu i im , më dha një numër telefoni , dhe unë  vura një drejtues të Partisë  që ti flasë atij personi , që kishte në dorë punën time .
 Kështu që mbas disa ditësh , kur po pija kafe në një lokal , e gjeta personin që do ti telefononte " funksionarit të lartë " .
 Kaq ishte . Menjëherë ai deshi të fliste direkt me mua :
 Më pyeti se çfar shkolle kisha ,, dhe pasi i thshë se jam me shkollë ushtarake , më tha se ." .. të vetmen punë që mund të bëja unë ishte  mësues " . Si fillim më çuan në Selenicë  dy vjetë , dhe meqë unë isha mësues " i mirë " dhe i bindur , shumë shpejtë e gjeta mënyrën dhe më sollën në Vlorë . Edhe këtu kam punuar në tre shkolla të tjera si plotësues , deri sa para  zgjedhjeve të 2013-ës , më sollën  aty ku punoj edhe sot .
- Ja më thuaj , i them unë , reforma në arsim si të duket ?
- Cila reformë mo?? ..më tha menjëherë . Ehe deri sa të fillojë reforma , i bëra 10 vjet unë në arsim ..
- Me sa kuptoj unë , ti nuk je në dieni që kryeministri , ka urdhëruar një rinumërim dhe rigrupim të mësuesve , si dhe një ri profilizim !
- Unë një copë mësues historie jam , dhe nuk ma ha mendja se do të merren me mua , tha S.L serbes , sikur ti prishnin vijat e ujit në baçe ..!

... Dhe kështu biseda mori rrugë tjetër , për kohën e shkuar , ku unë dhe " mësuesi" kishim kaluar bashkë , duke ndërtuar shtëpia dhe pallate në Greqi , dhe tashti , ai ishte " rregulluar " , kurse unë simbas tij , por pres sa ti dalin prapë qimet e kokës Ramës , që të mund të mbulojë tull[ën dhe të mos ia djegë Dielli e të mendojë qartë , që ka edhe njerës të tjerë në emigracion , që nëmos mësues , tellalin e bëjnë shumë mirë .. ( këto ishin fjalët e fundit të tij , deri sa iku aty ku kishte punët e tij ..
 Unë ngela i hutuar , jo për fjalët e tij , por për pelivanllëqet e shtetit berishina , ku shprehja , "..merri nga dhitë dhe bëni zabitë ", nuk kishte kuptimin vetëm për policë të thjeshtë , por goxha mësues , që u mësojnë fëmijëve tanë " historinë " ashtu si e shkruan Fev(i)ziu në librat e tij damëkeq , apo gazeta 55 e Balliut , kua edhe vetë saliu vret mendjen ndonjëherë : " Kaq i math paskam qënë "??
Reforma në arsim ?? Kur ta shikoj do ta besoj !!

Gazeta C 

Botuar gjithashtu , Gazeta Teleg. Dita. Shek . Shqiptarja.

Partizan Cene
 03/11/2014

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...