Tuesday, November 4, 2014

Një djalë që ja nxiu jetën politike dhe shoqërore mamasë !!

Një djalë që ja nxiu jetën politike dhe shoqërore mamasë !!


Një kriminel dhe përbindësh i pashoq !

Nga Partizan Cene !!

Shoqëria shqiptare sot është e shokuar nga ngjarja tragjike . !!
Më vjen shumë keq për të tre të rinjtë , por edhe për italianin që humbi jetën fare kot dhe krejt rastësisht , i ndodhur në vendin dhe kohën e gabuar .
Gjrat i ka në dorë policia dhe prokuroria , por një gjë duhet të ndodhë urgjent :
Nëna e kriminelit ( qoftë edhe i dyshuar ) duhet të japë urgjent dorheqjen nga mandati i depudetes , pasi populli që e votoi , pret të paktën këtë gjë nga ajo !
Luiza Xhuvani është edhe ish shoqja e ime e shkollës , mike e mirë e imja , por ndodhitë janë të tilla , që unë si shok ja rekomandoj këtë gjë , për të mos dëmtuar akoma më shumë të tjerë !
Djali i saj shpëtoi njëherë kur " për vetëmbrojtje " vrau një bashkëmoshatar , por duket se nuk ishte kështu . Ai siç duket është një person me probleme të ndryshimit emocional që e shndërrojnë në një përbindësh , dhe vrasës të pashoq !!

**************************

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...