Wednesday, October 29, 2014

Silluni mirë me qytetarët zotërinj polica të rrugores !

http://gazetadita.al/wp-content/uploads/2014/01/pol.jpg


Shënim nga Partizan Cene

Nuk e di kush ua ka mbushur mendjen policëve të rrugores , se po të sillen ashpër me shoferat , e zbatojnë ligjin më mirë .
Nga të gjitha anët këto dy apo tre ditë , ka një farë nevriku tek shoferat dhe qytetarët , sidhe raportime për sjellje arrogante , të ashpra dhe pa llogjikën e ligjit , nga policia rrugore në përgjithësi . Vet unë kam disa shembuj që janë vërtetë për të ardhur jo vetëm inat por edhe keq .
Prandaj u themi :
 Jo zotërinj polica . Ju jeni shërbëtorë të popullit , dhe zbatues të ligjit . I ashpër me shkelësit , është ligji dhe jo ju .
 Pastaj , nuk është nevoja tju kujtoj se , gati 95 % e të gjithë policave , janë po ata , që para një dy apo edhe më shumë vitesh dhe .. tutje , veç të shikonin nga duart dhe jo nga dokumentat .
 Kurse sot , ka filluar ndryshimi , por më duket se policat e rrugores e kanë kuptuar ndryshe ndhryshimin . Besoj se ata kanë kuptuar se , meqë nuk " marrin më lekë nën dorë " ( akoma ka shumë raste të tilla ) , tani vendin e punës do ta mbajnë duke keq trajtuar , sorollatur dhe ofenduar qytetarët . !!
 Këtë bëjnë edhe mbas një urdhëri verbal ( se kështu po punohet në Shqipëri akoma me urdhëra të momentit ) ku i kujton policët se , shoferat që qarkullojnë në rrugë duhet të kenë se sbën paketën e ndihmës së shpejtë . Biles vazhdohet me moton , " vetëm paketën " që është miratuar .. !!
Prandaj Ju them silluni mirë me qytetarët . Mjaft më . ! Ju lutem silluni mirë , se nuk do kemi më kohë që tju lutemi të jeni të rregullt dhe konform normave ligjoro- morale !!

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...