Tuesday, October 28, 2014

Një depudet dhe një ministër , përfitues nga shitja e kasetave të ndihmës së shpejtë ??


Nga Partizan Cene

I bletë kasetat e farmacisë , ose paketat e ndihmës së shpejtë për makinat moooo ??

Edhe unë në të gjitha makinat e mia në Greqi dhe në Shqipëri e kam një të tillë të detyruar nga nevoja , por edhe nga ligji . Vetëm se në Greqi , nuk të pyet kush se çfar pamje dhe e çfar rirme është paketa , por mjafton që ta kesh një të tillë në makinë . Ndryshe ndoth në Shqipëri .Paaaketa e ndihmës për policat e qarkullimit , është një pako me një pamje të caktuar dhe e një firme të caktuar . Gjithshka tjetër nuk merret e mirëqënë .

 Kjo është një gjë që nuk bie erë e mirë !!


Si duket dikush ka fituar tenderin dhe qeveria , u kujtua më në fund që duhet edhe paketa farmaceutike e ndihmës së shpejtë në makinë .
 Me si po duket policisë nuk i ntereson a ke kasetën e ndihmës së shpejtë , por a ke saktë atë kasetë që dikush , më izgjuar se të gjithë shqiptarët , e ka sjellë për ta shitur , i ndihmuar me dashje ose edhe " pa dashje " nga qeveria dhe policia .
Ndryshe nuk ka kuptim  , që megjithse tjetri , ka në makinë pqketën e ndihmës së shpejtë , të një marke që e ka gjetur diku tjetër , policia , Johk Johk , pranon si të qënë vetëm paketën e asaj marke që " është aprovuar " nga tenderi !!!!
 Ka të dhëna se është tama kështu , biles më kanë dërguar edhe merin e personave  që lidhen me një depudet dhe një ministër ( që janë edhe si krushq me njëri tjetrin ..
Shpresoj mos të jetë kështu . Po është kështu dhe e di qeveria dhe Edi Kryeministri , të shpejtojë dhe të mos e zgjasë , por tu presë duart shpejt .. !


No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...