Tuesday, May 27, 2014

Lepuri dhe Luani ..!

Fabul në vargje nga Partizan Cene .


Shëtitjen e mëngjesit
Po bënte luanesha ,
Kur, mirmëngjes i tha
Lepurushë princesha ..!

- Shumë herët je çuar
 Luaneshë e bukur,
t' kam zili , për këmbët
 që i hedh si flutur ..!

- Kush foli  se ,
nuk po e dëgjoj mirë,
Ç'është ky zë i mekur
  q'më gudulis pa gdhirë ?

- Eeeej , jam këtu ,
Fshehur në gëmushë ,
 Nuk më njeh ti mua ?
Jam gjyshja lepurushkë ..

- Hahaha , e dija
që,
një gjë e vogël do të jetë ,

e ardhë fare kotë
      në këtë jetë .. !

- Kotë thua ti
se,
të duket vetja ari ,
 Por,
unë pjell dhjet herë
 në vit,
     dhe nuk jam si ty ..!

 Pra nuk jam si ty , që
 Pjell vetëm një herë
 Dhe po e rrite një fëmijë
 E shpëtove atë derë ..!


-  Moj plaka lepurushe
 Ke të drejtë sigurishtë
 Unë pjell një herë në vit
 Një luan me krif e bishtë ..

Por harrove moj e mjerë
 Se unë pjellë luanë
 Jo si ti që pjellke lepuj
 Qen  e çakenjt ti hanë ..

Dil tani nga ajo shkurre
 Të të shikoj si bëbëzinë
 Dhe e vogël më bën punë ,
 Për mëngjes të heq urinë ..!


Partizan Cene 

Maj 2014

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...