Tuesday, November 28, 2017

Paraja , apo jeta ??




Filozofim ..
Nga Partizan Cene
Njeriu më i fuqishëm , është ai që kupton sa vend zënë paratë në jetën e një njeriu !
Dikur , nuk ka rëndësi ora dhe data , kam përjetuar një moment krejt kritik në jetën time . !
Fare pa pritur , dhe krejt rastësishtë , një njeri ,një djalosh 23 vjeç , më vuri tytën e pistoletës në gjoksin tim .duke më kërcënuar jetën , në këmbim të një shume të majme parash !
Atherë unë kisha shumë para , sepse drejtoja një bisnes të madh ..
E ndërsa kishin filluar edhe leviyjet para mbrapa të ekonomisë së re kapitaliste shqiptare , dikush , e shkoi ndërmend , që duke më shantazhuar , do të bëhej i pasur, duke marrë një dorë para , pa u munduar ..
Ky rast ishte fillimi i një golgothaje të gjatë për të gjithë familjen time dhe veçanërishtë për bisnesin tonë ..
Dhe rasti në fjalë nuk ishte i vetëm . Jo më shumël se dy muaj nga ky rast flagrant , një bandë në qytetin tim , provoi që edhe ata të merrnin një dorë para , pa u lodhur dhe pa u djersitur asnjë ditë ..Ata mundën që të izolonin dhe të merrnin peng njërin nga vëllezërit e mi .. Mbasi morën një shpërblim marramends , një pjesë shumë të madhe të parave që disponoja , edhe ky rast u zgjidh me kujdes dhe mençuri !
Nejse të dy këto janë raste të rënda , por qëllimi i këtij shkrimi nuk është kronologjik , sa herë u detyrova të paguaja nga pasuria ime , dhe as financiar , se sa dhjetra miliona , pagova unë dhe familja e ime , që ti shpëtonim të keqes nga të keqët ..
Jo , jo , gjithshka që dua të tregoj , e tregon në një farë mënyre , dhe në një kënd tjetër vështrimi Morgan Freeman,, aktori i shquar i Hollivudit , i cili , sot që ndodhet në spital , i sëmurë rëndë , në moshën 80 vjeç , thekson :
“ Jam 80 vjeç dhe fatkeqësisht jam shtrirë në një krevat spitali. Kam miliona dollarë në bankë, por unë nuk mund të ble dot shëndet për të shpëtuar jetën time tani. Kam familjarë dhe miliona fansa në mbarë botën, por jam krejtësisht i vetëm tani."
Aktori milioner apelon sot , se paraja, nuk i vlen më as për ahenge , as për tregeëti dhe mbi të gjitha , parajo sot atij , nuk i vlen as për të blerë jetë akoma , për të jetuar qoftë as edhe njëçast , më shumë nga momenti që do ta lerë sëmundja ..
Në këtë prizëm edhe unë , e shikoj jetën të ndarë nga paraja .
Jeta e solli që unë të kem shumë e shumë para ndër duar , por mirësishtë dhe fatmirësishtë do të thoja , nuk e quajta kurrë veten të pasur !
Edhe pse në dy rastet që thashë më lartë , dikush i mori ca para qyl , sot për fatin e keq të tyre , asnjë nga ata " trima " nuk jeton më .. Diku dhe dikurë , ranë në ndonjë " hundëlesh , dhe ... megjithse ishin pasusruar tashmë edhe atyre , nuk iu vlenë paratë . Jetën e mbyllën shumë të rrinj ..
Por unë tashti mbas shumë vitesh , kujtoj rastet dhe kam nderin të fjas me Ju . Ata që lakmuan poara , nuk e kanë këtë shans sot !
Akoma më shumë , sot bëj bilancin dhe shikoj mbas ..Nuk dalloj asgjë veç hijeve të atyre që dikurë më rrinin afër , dhe "më donin shumë " . Më donin kaq shumë, sasot nukmë duan më , ose të paktën këtë të lësh të kuptosh , pasi tashmë më shkojnë mua përpara , ndërsa dikurë shikonin paratë e mi ... !
Por , jeta dhe paraja duket pra se janë dy gjëra që as rrinë dotë bashkë për shumë dhe as nuk ndahen dot përfare ..
Pratë na duhen për të shijuar jetën , por jeta na duhet që ta ndjejmë shijen !
Paratë janë një aspekt i shquar i jetës , kurse jeta është bashkësi e fundme e të gjitha aspekteve ..!
Para nga puna , dhe punë për jetesë , dhe jo punë për para , dhe jetesë për pasuri !
Po më lexon , besoj se edhe më kupton . Sot unë i kam prouar të gjitha ...
Pa para , me pak para , i pasur apo shumë i pasur etj .. Por mbi të gjitha , kam provuar jetën gjithmonë të thjeshtë, dhe gjithmonë të shijshme .. !
Ashtu !!!
Mos e lakmoni paranë . Lakmoni jetën !
Jetojeni sot me thjeshtësi dhe pa lakmi , që nesër të jetoni prapë ....me thjeshtësi dhe kënaqësi !
PëlqejShiko më shumë reagime
Komento

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...