Wednesday, March 30, 2016

GOMARI I OFENDUAR





Fabul ne vargje ,
nga Partizan Cne


Njëherë gomarit ,
i thanë ,që të besojë ,
se ka bar të njomë
aty m'at 'anë ,
të hajë saaaa të dojë .!


Ishte miza , ajo
(gjëja e vogël
që thjeshtë, të besdis ),
që solli lajmin ,
për hamshorin turist ..

- Ej ti o tru gomar ,
pak më poshtë në lendinë
ka më shumë bar.
rritur deri në gju ,
mos u mbllaçit
kot së koti këtu .. .!!

Dhe gomari ashtu ,
i urtë e i bindur
mizën e dëgjoi ..
mori vrapin e tij
dhë në lëndinë shkoi ..!

Por lëndina e madhe ku ,
miza e dërgoi ,
ishte e thatë me barin as
deri tek thoi .

.- Oooohhh sa budalla ,
i shkreti unë,
po edhe miza më mashtroi ,
për barin deri
në gjunjë ??

I mërzitur e i uritur ,
hamshori hëngëlloi
më në fund u bë burrë dhe ..
në gjykatë shkoi ..

Gjykatsi , një tip
i plogësht i ngrati ,
e dha verdiktin
të drejtë
...si drapri :

- Të drejtë ka miza
se mirë të ka thënë ,
por fajin e ke vet
që mendtë nuk të nxënë...

- E ku është
gafili nga mua ?, ..
pyeti gomari ,
shpirtin të lajë ..!

- Se nuk e kuptove
që miza ,
mendonte..
gjurin e saj .


Dhe prapë edhe trim
gomari , ky i uruar ,
ngeli jo vetëm i uritur
por edhe i turpëruar .. !!


Partizan Cene
Gusht 2010

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...