Sunday, July 19, 2015

" Parate qe te bejne te shprehesh me ne fund " semunjen tende "




" Parate qe te bejne te shprehesh me ne fund " semunjen tende "

Nga Partizan Cene 

Nga te gjitha statistikat boterore , por edhe ato ketu ne Shqiperi , pjesa me e madhe e perdoruesve te droges jane te pasur .. Kjo gje kuptohet pasi droga do para dhe paraja sjell drogen !
Mirepo nga ana tjeter , nje pjese e madhe , shume me e madhe se gjysma e atyre qe " jane te semure " nga crregullime preferencash seksuale ( lesbike homo dhe pede ) jane te pasur ..
Mendoj se nga ky konstatim del pyetja : A eshte vertete semundej ky crregullim , apo keshtu duan ta paraqesin me qellim justifikimi ata qe kane ne dore parate dhe famen ???
Shume ish te njohur te mite para dhjete apo me shume vjetesh , i shikoj sot ne pozicione te tilla , dhe disa qe kam pasur rastin te flas me ta jane shprehur : - Kam qene i semure , por nuk e shprehja ..
Pra duheshin parate qe te shprhnin semundjen e tyre ??
Kete fenomen e kam ndjekur me kujdes edhe nga interneti dhe te gjitha rruget e njohjes se kesaj " semundjeje " te cojne ne nje perfundim : Nuk ka mjek qe tii sheroje , pasi mjeku sheron semundjet e trupit dhe jo qejfet e b...es !!
Pra paraja sjell prferenca te tjera qejferore dhe " semundje te embelta " me parimin , " bej qejf pa ka Perendia neser "
( Nuk jam kunde deshirave te gjithekujt por jam kategorikishte kunder kur ata shqetesojne njerezit e tjere , vecanerishte femijet )

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...