Friday, April 10, 2015

Meditim ... !!



Jeta të mëson shumë gjera të mira dhe të këqija Duke e jetuar atë , kupton dhe stërvitesh nga sot për nesër , duke i paraprirë së keqes , ose edhe të mirës
.. Por ky është një ponsulat i përgjithshëm dhe që për kohën kur e jetojmë jetën tashti duket se nuk vlen ! Kjo pasi sot edhe shoku edhe miku edhe njeriu i yt i afërm i çfardo shkalle dhe gjinije qoftë , ka veç një qëllim në jetë , pra si tia hedhe e tia fusë tjetrit . Dhe kur ja hedh e ja fut tjetrit , ky tjetri mos sot nesër, do të jesh ti , unë dhe kushdo që futjen nuk e ka as ves as mësim nga të parët dhe as qëllim në vetë vete . Dhe kështu shtohen  makarenjtë , kriminelët , qylaxhinjtë , të paskrupullit , të pa ndershmit dhe gjithfar poshtësie në morfinë njerëzore !!
Ndaj sot , me kaq sa e kam jetuar dhe po e jetoj jetën , kuptova se po të më jepej rasti , unë do të krijoja burgje për shlyerjen e dënimit , por vende , ku maskarai dhe gjithë kush vjen në këtë kategori , të punonte dhe ta nxirrte bukën e ditës , vetëm me punë . Kur të mos punonte as edhe mos të hante .. !
 Kjo nuk është pikëpamje naziste , por mënyrë të të kuptuarit se si e nxjerrin bukën ata që ky maskarai dhe lukuni , ua ka vjedhur .
Vetëm kështu do të ndihej drejtësia !!!

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...