Sunday, December 7, 2014

Eh moj nëne , pse më bëne !!


Unë nuk jam kundër homoseksualëve , për arsyen e thjeshtë , se në demokraci , gjithkush e gjen vetë drejtimin e jetës , dhe mënyrën se si do të bëjë qejf . Por më bën përshtypje se , kohët e fundit , sikur janë shtuar shumë këta syresh . Del pyetja ; Mos vallë e ka fajin uji që pinjnë ? Apo ushqimet që hanë .
Këtë e them , pasi këto ditë më ra rasti të takoj tre ish shokë të mi të shkollës së mesme . Për habinë time ata më komunikuan se ishin të tre homo .Biles njëri , i cili dikur " vriste dhe priste " me femrat e viteve të treta dhe të katërta , më bëri një "rezyme shkencore " të homoseksualitetit të lindur , ku edhe ky bënte pjesë ..
Herë mbas here , kruaja veshët , dhe pastroja sytë që të sigurohesha se po jetoja realitetin . !!!!
Unë dija se të tre ishin fejuar , njëri nga ata ishte edhe martuar me dy fëmijë ( por i ndarë ) .. Koha kishte bërë të sajën . Kisha mbi 15 vjet pa i parë ish shokët e mi që tashmë nuk janë më shokë , pasi kanë kohë që janë bërë shoqe .!
Nuk e di pse në atë rast më vinte në mendje vargu legjendar :
.."Eh moj nëne , pse më bëne "

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...