Monday, December 8, 2014

DOSJET dhe fytyrat e urryera që jemi të detyruar ti shikojmë përditë !




Editorial

 Nga Partizan cene

Dëgjojmë e shikojmë andej këndej , disa " të mençur " që japin këshilla se si dhe kur duhet të hapen dosjet .
Mendoj se nuk ka nevoj për këshilla të tilla , por ka nevoj veç për një gjë vendi :Hapjen sa më parë të dosjeve , pa përjashtim .
Pastaj ligji le të mbrojë ata që nuk kanë bërë " keq " , por të mos kursejë ata demokratët e betuar të të dy krahëve ,që janë mshefur deri tani mbas posteve , si struci mbas fijes së barit .
Ehh çfar kënaqësie do të ndjejnë shqiptarët mbas këtij akti . !! Ashtu si preludi , mbas aktit madhor seksual !
Hapni dosjet pushtetar dhe lerni salcat dhe sanduiçët ,se ka kush i përgatit !!
Më ka rënë rasti ( fatlum ) të shoh disa dosje ,ose më saktë mi kanë treguar ) dhe ju siguroj se do të ketë spektakël shqiptar mbas hapjeve të dosjeve . Disa politikanë , pushtetarë të sotëm e veçanërisht të djeshëm ,dallkaut të dikurshëm pra ,do të tregohen me gisht ashtu si edhe sot tregohen si dordolec të së sotmes !
Le të më japin mua lejen se do të publikoj unë disa " bomba " shkresore , që do tju luajnë nga vetullat qafirëve edhe ato pak qime që u kanë mbetur !!
Lejoni hapjen dhe do të shikoni se sa të mirë e ka Çeçua pixhakun !!
Pra them për DOSJET dhe fytyrat e urryera që jemi të detyruar ti shikojmë përditë
Hahaha

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...