Wednesday, June 4, 2014

"Halla me burrë" dhe "nipi" ..!



Tregim nga Partizan Cene ..


- Për ku shkon mor bir, i tha gruaja , që në dorë mbante një çantë disi të madhe për mundësitë e saj fizike .
- Për në Vlorë zonjë , i tha Arseni dhe vazhdoi të shijonte kurasanin që mbante në dorë ..
- Po nuk na merr dhe ne pleqve ?? Vijmë nga Greqia , dhe sic e shikon .. është ora pak si terce , dhe nuk ka autobusa , filloi ti lutej gruaja ..
- Kemi dhe një sërë rraqesh , plotësoi burri i saj ..
- Por nuk mundem , moj nënë , se po me kapi policia , do të më vërë gjobë të rëndë..
- Po hë mo se, nuk ka punë me ne pleqtë policia ,.. këmbenguli gruaja e moshuar dhe u afrua pak me afër si për afrimitet .. !
- Nga je , biro ?? Pyeti ajo Arsenin si për ti treguar që , ''...ja jemi tanët ''..
- Po nuk e shikon moj tuafe , që makina thotë Vlorë , tha plaku disi i besdisur nga llafazanlleku i gruas së tij .. !
- Dreeeeq, tha gruaja , javashë de , se sa makina ka me targë të Vlorës , ju pergjigj ajo ,si për tia pritur , të shoqit..
- Nga Vlora ,bile nga qendra brenda , tha Arseni , sikurë donte të shuante ''gjakrat '' ...
- Epo po je nga Vlora jemi vërtetë tanët dhe do te na marrç më duket , ...këmbenguli , gruaja .
- Po hajde , prishur mos qoftë , tha Arseni. Por vetëm se në rrugë , po na doli policia do te thoni , që jemi një familje , u kerkoi ai , mirëkuptim ..

Dhe makina u nis me furi drejt Vlorës, në rrugën e përlagur nga vesa- shi që kishte rënë .. Gjatë gjithë rrugës deri në kthesën e Patosit , muhabeti shkoi vaj dhe të tre , nuk e ndien shumë rrugn deri  aty ..!
Sa morën kthesën , dy policë u  a bënë me dorë të ndalonin ..
- Dokumentat , patentë, siguracion,leje qarkullimi , tha me autoritet polici që erdhë tek xhami i i shoferit .

Pasi i pa me shumë kujdes , të gjitha shkresat dhe kartonat , policit sikur diçka ju kujtua dhe tha me të shpejtë:
- Po këta që ke në makinë ,ç'janë , tregon ai me kokë nga pasagjerët në sendilen e pasme ..
- Janë të mitë . Është halla me burrin , tha shoferi , duke kujtuar se pastroi situatën ..
- I ke vërtetë të tutë , apo punon taksi pa lishencë , i thotë polici ..
- Jo të betohem , thotë Arseni , i kam të mitë
- Po pse me duket mua sikur më genjen , provokoi polici .!- Është e vërtetë mo , i tha ai , burrit që rrinte , sikur kishte vjedhur bankën e qytetit ..
-Po ooo po poo , u pergjigj ai , është nipi ynë  ...!!
- Po mirë si e ka emrin ''nipi'', kembenguli polici ...
- Të them të drejtën , jemi lodhur nga rruga dhe nuk mbajme mend as , emrin tonë , ndërhyri gruaja , për të ''myllur çështjen''..
Mireë  mirë  , tha polici , do ti vë unë një gjobë të majme , me qëllim që edhe ju të shplodheni më mirë , edhe ky të zgjohet se po fle ..
.
Dhe polici nxorri një bllog nga çanta dhe dicka ''kërkonte'' , duke rëmuar në bllok . Ai i lëvizte fletët sikur i numeronte , apo sikure i fotografonte . Plaku si më i vjetër, ua dinte policëve, ndaj i foli :
- O shoku polic, të të jap unë një qerasje dhe mos na vono se na ka zënë dhe makina ..
Pastaj ai nxorri një pesëçe euro, dhe ja zgjati .. Polici pa një herë majtas djathtas , dhe pasi e mori , tha:

-Po mire këto , po me gjoben çdo te bëjmë .?
- Po kurë e preve gjobën, ne sapo folëm ,.... i thote i nevrikosur Arseni ..
- Ore ti ..!! Do të të jap ty llogari unë , kur do ta pres gjoben ??? Paguaje , dhe mos e zgjat, se do të ve dyfish të parave , tha ai'' i nevrikosur''
- Pse sa e ke prerë , u bë kurioz Plaku
- Njëzetë  mijë lek .Se që thua ti , mua nuk me ka gënjyer kush deri sot , jo të më gënjejë ky spurdhjak , tha ai polici, dhe me bisht te syryt shikonte reagimin e shoferir e të plakut .. ..
Plaku nxorri 15 evro dhe ja dha shoferit ..
- Mos nuk ke djalo , të të jap unë nga ato që do të të paguaja për rrugën , i tha ai Arsenit ..Tani u muar vesh.. lëri ta paguajmë edhe te ikim ..se na zu nata ..dermaan  !!
Kështu bënë .Pasi paguan ikën .. Tani mbas kësaj ngjarjeje , në makinë dukej sikur kishte rënë zia .. As nje fjale nuk arritën të shkëmbenin kur, mbas disa kilometrave , pa hyrë në Fier , një patrullë policie , u bëri shenjë të ndalojnin ..

Polici erdhi te makine dhe nga dritarja , me ton të qetë dhe me kulture u prezantua : - Ne jemi për pasagjerët .. Mos bën gjë  taksinë e paligjshme ti .! -Ç'janë këta që ke në makinë ??.. Ju drejtua ai Arsenit .
- Lere se unë sapo u gjobita për këta , tha Arseni , pa teklif , pasi e dinte që nuk gjobitet ndonje dy herë ..
- Po në rregull zoteri . Na fal , të lutem , pa ma jep pak gjobën ta shikoj .., i tha ai me qetësi shoferit .

- Po ja merre , njëzetmijë   më preu tjetri para 10 minutash , u tensionua Arseni ..
Polici e pa , dhe e ri pa prapë .. dhe pastaj  pyeti shokun e tij që priste urdhëra në këmbë :
- Sa është data sot .
- Nëntë , tha polici tjetër ...
- Po pse mashtron , i tha ai shoferit , kjo gjobë mban datën tetë , ja shikoje , mos bëj gabim ... !!Prandaj gjobën njezetë mijë lekë do ta paguash sotë , se ti me sa shikoj e ke rrugë këtë punë .  Si duket edhe dje , të njëjtën punë ke bërë .
- Jo , jo tani sa e pagova , ju betohem .! Oooohhh  i poshteri , o fytyrë keqi .. filloi ai te shaje policin e parë ... Më besoni o njerëz , u tha ai policëve ,tani para dhjetë pesëmbedhjetë minutash e pagova .Ma hodhi i pa fytyri  ....!!!
- E c'të të bëj unë , mua duhet të më paguash gjobën , që po shkruaj tani .
Dhe shkroi .. në një  bllok , dhe ja dha që ta firmose .. Arseni nuk deshi ta firmoste në fillim ..por me kembenguljen e plakut qe do ti jepte edhe 15 euro te tjera , u zbut dhe pagoi ...
Rruga deri në Vlorë i ngjante , funeralit të varrimit të ditës që kaloi Arseni .. Jo vetëm lodhja por me shum nevriku , nga pabesitë e këtyre qafireve .. '' -
Me siguri , ishin bashkë ata policë të ndarë në dy grupe , dhe njëri i fliste tjetrit me telefon ,mendonte ai . Aq më shumë që për mua , sot kishin aresye të më rrjepnin ashtu si me rropën lëkurën. ...Po si nuk u tregova as emrin këtyre ... u kujtua ai , për atë që edhe mund ta shpëtonte .. Por tani është vonë ... U be ç' u be .. ''
''Shyqyr që u ''ndodhën'' edhe ky plaku me tëshoqen , se nuk do te kisha edhe leke per te paguar ..Po ç'them edhe unë , po të mos ishin ata nuk do të kishte as gjoba .. "
Këto mendoi ai pasi ngeli vetëm , në rrugën që të çonte tek shtëpia e tij në lagjen ''Lirim''.
Arseni kishte kohë që ishte pa punë .Edhe makinën e kishte të të atit .. Megjithëse ishte 26 vjec , babai ishte sporteli ,ku ai merrte haxhillikun e tij .... !!!
Partizan Cene Gusht 2008

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...