Sunday, May 4, 2014

PATRIOT apo NACIONALIST ??


 Nga Partizan Cene

Disa njerës , miq të mi ose jo ,shumë herë më akuzojnë indirekt ose jo , se jam nacionalist . Nuk e kuptoj nga e kanë gjetur këtë për mua , ndaj vendosa të sqaroj , aq sa di unë nga ana filozofike dhe praktike , se cili është ndryshimi mes Nacionalistit , dhe Patriotit ...!
Pra ,unë do ta klasifikoja veten time, tek kjo e dyta dhe më e mira .
Ndërsa nacionalisti , është një " patriot " i shtyrur , që veç lëkurës së tij nuk do dhe nuk ka për gjë ,asnjë dhe asgjë tjetër , patrioti , pikërishtë , lëkurën , nderin dhe lavdinë e tij e ka të lidhur , me bashkësinë kombëtare dhe atdheun e tij . Ai do dhe respekton , veç flamurin dhe kombin e tij , edhe të gjithë njrëzit dhe kombet e tjera , pamvarsishtë se e lidh apo nuk e lidh puna me ta . Një patrot i vërtetë , vështirë se mund të korruptohet , keq përdoret apo të keqpërdorë të tjerë ..
Kush ka pesë pare mend , e kupton .
Patrioti , voton , dhe kurrë nuk e lë që të vendosin të tjerët për të dhe për kombin e tij . Është gjithmon aktiv , në jetën dhe përparimin e shtetit dhe kombit , me aq sa ka mundësi .
Ndërsa nacionalistët që " nxjerrin flakë " kur u përmend atdheun , shuhen si qiriri , sa shohin mundësinë e mashtrimit dhe të fitimit , në kurris të bashkëqytetarëve dhe bashkëkombasve të tyre ..
Një patriot , është tolerant , fal dhe kërkon falje . Kurse nacionalisti i " thekur " kurrsesi nuk e njeh fjalën " falje " dhe " më fal " ..!
Ju kërkoj ndjesë për filozofimin , por e pashë të nevojshme ta ndaja me Ju këtë gjë , sonte ! 



***********************

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...