Sunday, December 26, 2010

Dialogu i mashtruesit

15/12/2010 : Dialogu i mashtruesit .. Vargje humoristike nga Partizan Cene

U takuan diku , në tren nuk më kujtohet ,

Dy njerëz , nga jo i njëjti brumë ..

I pari ,filloi të flasë dhe të krenohet ,

I dyti , filloi të tregoi ,së di më shumë ..

- Jam unë ai që mund të të mbush mendt,

se nesër do të kesh të mira shumë ,

mos u beso të gjithve në këtë vend ,

se i lëshojnë premtimet lumë ..

- Nuk më the njëherë o njeri i perndisë.

me se merresh , çfarë pune bën ,

se me dukesh i fisshëm, i shoqërisë

dhe po më shet shumë mënd

- Duhet të kuptoni , zotri i nderuar ,

se vetëm ne nga krahu i jonë ,

dhe kjo gjithkund është shkruar ,

do të sjellim begati ,në vendin tonë ..

- Prap nuk më the në fillim o njeri i mirë .

me se merresh dhe ç'far pune bën ?

Më dukesh akull, kallup i shkrirë

ndaj po më thua fjalë pa vend ..

- Unë kam një punë shumë të nderuar ,

aq sa jo të gjithëve u buzëqesh fati,

puna ime është vet e uruar ,

nga qyteti , fusha dhe fshati ..

- As këtë herë s'më the o njeri i hasdisur

Ç'far pune ben dhe mos u bën i bezdisur ..

- ....Po kam një orë që të them o njeri për një mend

punoj mashtrues , ta ndryshoj këtë vend .!!

- Po folë o derzi që punon për ktë mbret

që na mashtron, gënjen , na blen dhe na shet ..

- Po ,por unë tani ,nuk kam me se të blej

sa të më jepni votën, gjithshka do të vlej

At'her do të kem dhe unë ,veç fjalve ,

mirësinë ...

nga ju bashkë o njerëz të ve pasurinë ... !!

***************************

Partizan Cene shkurt 2004 ..

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...