Sunday, August 8, 2010

I pari i vendit .. !!


FABUL

Nga Partizan Cene

Gjithe pylli i pasur ,
ndodhet ne rrezik ,
dhe kafshet te gjitha .
..... jane ne panik ..

Dhe doli i pari i pyllit
qe ti qetesoje ,
Nje ujk i regjur
me bori ne goje :

Pra ky Ujku del ,
dhe therret forte :
mos u shqetesoni ,
jam une zot i plote .. !

Une sic e dini ,
e kam bere bene:
Ma lini ta ruaj ..
une kopene ...

Do dalin qengja
dhe keca shume
gjysmat per ju
dhe te tjerat une ..

Jam , a nuk jam
njeshi i pyllit ,
me zemren dhe
gojen e bandillit ...

Si ujk qe jam
me takon dhe pjesa
ndryshe nuk
ka si te ruhet besa ..

Le te shajne ,
gjitone e rivale
une kam menyren,
ti bind me fjale ..

le te akuzojne se;
ha shume dhe majmem
kot e ngrejne zerin ,
sa me prishin pamjen ..

Jam ujk , i vjeter
nuk i thone shaka
dhe gjahu sic e dini ,
ne dore me ra ..

A shikoni mbrapa mua ..
tere pylli tani u shtua ..
Me dherpla e cakenj
te vegjel e te medhenj ..

Hane dhe ata ,
nga ndonje shpote ,
shperblim per meritat:
Te mos u shkojne kot ..

Ne te ka edhe shume,
drere dhe te tjere
por, ne nuk na duhet ,
se kemi njehere ..

Punoni , jetoni
beni cte doni ,
mua ne krye ,
mos me ngaterroni ..

Ju pershendes te gjitheve
ne vathen time
une kam gjithe pjesen ,
ju mblidhni ndonje thrime ..!!

Dhe vec mos harroni
Edhe tjetrin mot ..
Ujkun qe ju e doni
ta nderoni me vot ... !!!

Pershetati Matilda Kuqi ..

Shkroi Partizan Cene 08/08/2010 ..

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...