Friday, May 3, 2019

Barcaleta nga Partizan Cene




Kështu deshën tia bënin Saimirit , sala,Luli dhe Mona ??

#barcaletangaPartizanCene

Hallatet e lepurit !

Në fshat ishte sezoni i tredhjes së demave , per ti kthyer ata ,ne qe pune . Gjithandej rremujë , dhe demat , që e kishin kuptuar se çfar do të ndothte me ta , filluan të vraponin sa andej kendej ..!
në një turmë demash hamshorë që vraponin , po vraponte edhe nje lepur i madh mashkull . !
Një moment , njëri nga demat , e pa dhe i tha :
- Po ç vrapon ti skile ..
- Do tredhin sot , nuk e dëgjove tellallin , i tha lepuri i frikesuar ..
- Ik , or budalla , se thanë për ne demat ..
- Jo jo , budalla je ti , se më mirë të iki unë se sa të marrin vesh ata se kush është dem dhe kush është lepur , vanë hallatet e mia .. !
******
Pra , tashti duket qartë djallëzia e budallenjve të mençur që thashë më lartë :
E futim në burg Tahirin ,për inat të Ramës , pa prova ,dhe pastaj , sajojmë prova nuk është problem !
Së fundmi edhe po nuk ka prova , e nxjerrim , se dëmi u bë .. !!
A idjotë politik dhe hileqarë ordinerë !!


#barcaletangaPartizanCene

PARATË SHESHIT

Njëri kishte dëgjuar se në amerikë paratë ishin sheshit . Mjafton që të shkoje në Amerikë dhe do të bëje para plotë .
Dhe fati e solli që edhe ai të fitonte njëmundësi që të shkonte në vendin e largët . Mori vaporrin dhe u nis . Mbas disa javëve udhëtim , arriti më nëfund në Amerikë .
Kur menjëçantë në dorë po dilte nga stacioni detar , gjeti një portofol .
Pa që portofoli kishte para karta krediti etj . E mori në dorë , dhe policin e parë që gjeti ia dha .
Kur u takua me një kushëririn e tij që e priste më tutje , i tha ndodhinë.
- Gjete portofol me para dhe e dorëzove ? Po budalla je ti ? - i tha kushëriri ..
- Ehu , unë erdha të rri në Amerikë . Këtu paratë janë sheshit . Do shplodhem nga udhëtimi dhe pastaj do dal të mbledh para , i tha ai i entuziazmuar !



#barcaletangaPartizanCene

  BEQARI 🤣🤣

E pyetën një beqar të stazhionuar se përse nuk i pelqenin gratë ..dhe kryesorja pse nuk martohej e te sillte njereë në shtëpi??
Ai u përgjigj :- Perkundrazi ,me pelqejnë shume ndaj dhe i nderroj shpesh .. por gjithmonë i dua jashtë shtëpise ..!!
-Dhe pse ndodh kjo ??
- Po ja të gjithëve na pëlqen ,dhe e pimë qumështinshumë  , por jo te gjithë sjellim e mbajmë një lopë në shtëp !! 🤣



#barcaletangaPartizanCene

Si kur ishin të rinj ...

Vendosi njëherë , një çift pleqsh , që të kujtonin rininë e tyre , ather kur takoheshin fshehtas , me shenja dhe të ndrojtur .. !
Plaku i thotë plakës :
- Tii fshihu brenda , dhe unë do të të fishkëllej , që ti të dalësh fshehtas nga dera e baçes , dhe takohemi aty në bahçen tonë , si dikurë kur ishim të rinj . !
Dhe plaka kështu bëri , u fut brenda në shtëpi dhe nuk dëgjohej më asgjë .
Plaku te gardhi , filloi të fishkëllejë disa herë . Mirëpo megjithse kishin kaluar disa minuta , plaka , nuk po dilte , dhe atij i shkoi mendja për keq . Ndaj vendosi të futet brenda në shtëpi ..
- Po pse nuk del moj ,se më ngrive gjakun ..
- Ehuuuu , ku më le mamaja mua , ia kthen plaka me akoma më shumë humor !!


#barcaletangaPartizanCene

  KRODARO !!

Një i moshuar, kishte dalë xhiro të mbasdites i vetëm tek Kodrat e Liqenit në Tiranë
Duke qënë se kishte bërë shumërrugë ,ndjeu pak lodhje , ndaj vendosi të pushonte në një lokal ndanë lileqin . Sa ufut brenda , kamarieri i shkoi tëmarrë porosinë . !
- Jam i lodhur biri im,më bëj diçka të veçantë që të ndihem më i qetë !
- Po Xhahxha , po te sjell nje krodaro , që jam i sigurt që do të ndihesh mirë ..
- Ti e di , i tha plaku dhe ndënjti në pritje të pijes të pa dëgjuar më parë.
Nuk vonoi dhe kamarieri erdhi me pijen . Në pamje të parë , dukej si një lëng i freskët portokalli ., por plakut i kishte ngelur në mendje emri " krodaro ", që kakrieri i kishte thënë pak më parë ndaj ja ktheu :
- Nuk porosita lëng portokalli mor çun .
- Po xhaxha , krodaro është pije me dy përbërës , lëng portokalli ,dhe pak vodkë .. !
Po kështu të më thoshje more bir që në fillim ,Ç janë këta emra të shpifur ?
- Dakord xhaxha ,por po të shkosh ti në Amerikë , si do ta dish se ç far është " krodarua " ??

***********************************************************************



No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...