Wednesday, March 7, 2018

Rekorde që shokojnë






Në këtë planet të madh me kaq shumë njerëz ku asnjë nuk është i ngjashëm me tjetrin,na lejoni t’ju themi se ka disa syresh që janë krejtësisht të veçantë.
E ndaj ata kanë vënë edhe rekordet e tyre për karakteristika që i zotërojnë vetëm ata.
Redaksia e Ditës ka listuar për ju rekordet më të çuditshme që janë vendosur ndonjëherë.
Indiani Anthony Victor mban rekordin për qimet (nuk jemi të sigurt nëse mund të quhen akoma qime) e veshëve më të gjata.Gjatësia përllogaritet të jetë rreth 18cm.
Kim Goodman nga Amerika mund të hapë dhe nxjerrë sytë jashtë më shumë se kushdo tjetër.Zëre se i nxorri nga zgavra fare me foton e mësipërme…
Garry Turner nga Britania,arrin të streçojë lëkurën e tij në një mënyrë të pazakontë.Pak nga talenti dhe pak nga sindroma e quajtur Ehlers-Danlos,ai mban denjësisht këtë rekord.
Ky zotëri i quajtur Jackie Bibby nga USA,mban një rekord që na shokoi të gjithëve.Ai arrin të mbajë gjarpërinj në gojë.Sa të tillë?Rekordin e ka vënë për 8 të tillë përnjëherësh për plot 12.5sekonda.
68 vjecarja,Lee Redmond,ka thonjtë më të gjatë në botë.Matja është bërë në 2008 dhe nuk i kishte prerë që në vitin 1979.Gjatësia ishte rreth 1 metër.

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...