Saturday, March 18, 2017

Barcaleta !!

Nga Partizan Cene

1-
SALA HUMORIST
Këshilltarët e Salës , i sollen shefit të tyre , disa humoristë në shtëpi , për ta argëtuar me rastin e një feste familjare tek njera nga vilat e tij jashte Tiranes !!
Kur erdhen humoristet , u habiten nga bukuria dhe luksi i viles ..Sala e pa këtë gjë , dhe i pyeti :
- Hë ju pëlqen vila ime ?? E bukur ëëë ..??
- Eeehhh madheshtore , tha njëri nga humoristët e grupit .. !
- Po ti mos u mëryit he burrë , ja kthen Sala për ta qetësuar , se edhe ti do ta bësh së shpejti vilën tënde . Pastaj ne vile te bukur , po bëjmë të gjithë Shqipërinë ..
Humoristi ia pru fjalën kryeministrit , duke i thënë me tonin e tij satirik :
- Hahaha .!! Nuk e kuptoj mor burrë , na ke sjellë ti ne këtu të të bëjmë humor e të të kënaqim , apo ne kemi ardhë këtu të dëgjojmë humorin tënd bajat !!



2-
 
Kurrnaci

Ndodhi njëherë, që një njeri ipasur ishte në rrezik për jetën . Ai kishte rënë në ujin e ftohtë të njëumi të rrëmbyer .
Për fat të tij , aty u ndodh një njeri i mirë që u hodh në lumë dhe e shpëtoi .
Ky i pasuri , pasi u qetësua , nxorri nga xhepi një monedhe gjysmë leku dhe ia dha . Njerëzit që ishin rretrh tyre ,u habitën dhe u mërzitën shumë nga kurrnacllëku i këtij pasanikut .
Mirepo ky njeriu që e shpëtoi ,u tha :
- Mos u mërzitni mor njerës , ky zotëria , e din mirë se sa lekë vlen !


3-
 
Britmat e kota !

Po bertiste njeri i hypur ne peme , diku ne periferi te Vlores !
Bertitjet e tija shqetesuan kalimtaret , ndaj njeri prej tyre e pyeti :
- Pse po bertet mor njeri ??
- Po perze luanet nga bregu i detit ..
- Luanet ? Po ku ka luane ne Vlore ??
- E shikon , nga britmat e mia luanet u larguan !!


4- 

Kursimi :

Nje gjerman , nje shqiptar dhe nje amerikan , diskutonin mes tyre :
Amerikani : - Une marr 3500 dollare ne muaj dhe ruaj ne banken e kursimit rreth 300 dollare ne muaj .
Gjermani : - Ndersa une marr 3000 euro ne muaj rroge , dhe kursej vetem 200 nga ato ..
Shqiptari : - Ndersa une , marr vec 200 euro ne muaj , por ama kursej 1200 te tille per cdo muaj !!

Hahaha

 5-


GJUMASHI :

Pacienti: Doktorr kam nje problem shume te madh . Flas ne gjume!!
Doktorri: Mos u shqetesoni nuk eshte ndonje gje serioze.
Pacienti: E di doktorr e di por,nuk dua qe te tere ne zyre te marin vesh problemet e mia.!!

E RENDESISHMJA :
Ai kishte lene takim me nje dashnore qe e kishte zene rishtaz !!, Teksa po i jepte ferrarit i thote:
– E dashur, dua te te them dicka te rendesishme. Une jam i martuar!
– Idjot ithote ajo ,me trembe! Thash se ferrari nuk ishte i joti…!!


6-

Një burrë i lagjes ishte në hall !

Herë pas here , edhe pse "mbrohej " dhe " merrte masat ", gruaja e tij mbetej shtazënë ..
Ai shkoi tek doktorri që tia tregonte hallin që kishte !
Pasi e dëgjoi doktorri , i dha këshillat e tij parandaluese . dhe i tha ta provonin njëherë kështu dhe pastaj të shikonin rezultatin ..
Por nuk qe e thënë . Mbas disa muajsh përsëri , gruaja e tij mbeti shatzënë ..!
Doktorri këtë herë i rekomandoi disa ilaçe sterilizuese .. Por edhe keto nuik bënë efekt . Pra gruaja mbeti edhe këtët herë shtazënë !
Ather doktorri vendosi ti bente gjënë ekstreme , i hoqi testikulat , pra e trodhi .. !
Për habinë etij ,përsëri gruaja , mbas disa kohësh ishte prapëme barkun plot ..
Tashti burri ishte nevrikosur shume , ndaj shkoi dhe i bërtiti dhe e shau doktorrin ..
- Qetësohu , i tha doktorri , kot më hidhesh mua nuk mundem unë të sterilizoj dhe të dredh të gjithë burrat e lagjes .!!



6-
Krodaro !!

Një i moshuar, kishte dalë xhiro të mbasdites i vetëm tek Kodrat e Liqenit në Tiranë
Duke qënë se kishte bërë shumërrugë ,ndjeu pak lodhje , ndaj vendosi të pushonte në një lokal ndanë lileqin . Sa ufut brenda , kamarieri i shkoi tëmarrë porosinë . !
- Jam i lodhur biri im,më bëj diçka të veçantë që të ndihem më i qetë !
- Po Xhahxha , po te sjell nje krodaro , që jam i sigurt që do të ndihesh mirë ..
- Ti e di , i tha plaku dhe ndënjti në pritje të pijes të pa dëgjuar më parë.
Nuk vonoi dhe kamarieri erdhi me pijen . Në pamje të parë , dukej si një lëng i freskët portokalli ., por plakut i kishte ngelur në mendje emri " krodaro ", që kakrieri i kishte thënë pak më parë ndaj ja ktheu :
- Nuk porosita lëng portokalli mor çun .
- Po xhaxha , krodaro është pije me dy përbërës , lëng portokalli ,dhe pak vodkë .. !
Po kështu të më thoshje more bir që në fillim ,Ç janë këta emra të shpifur ?
- Dakord xhaxha ,por po të shkosh ti në Amerikë , si do ta dish se ç far është " krodarua " ??

 7-

Si kur ishin të rinj..


Vendosi njëherë , një çift pleqsh , që të kujtonin rininë e tyre , ather kur takoheshin fshehtas , me shenja dhe të ndrojtur .. !
Plaku i thotë plakës :
- Tii fshihu brenda , dhe unë do të të fishkëllej , që ti të dalësh fshehtas nga dera e baçes , dhe takohemi aty në bahçen tonë , si dikurë kur ishim të rinj . !
Dhe plaka kështu bëri , u fut brenda në shtëpi dhe nuk dëgjohej më asgjë .
Plaku te gardhi , filloi të fishkëllejë disa herë . Mirëpo megjithse kishin kaluar disa minuta , plaka , nuk po dilte , dhe atij i shkoi mendja për keq . Ndaj vendosi të futet brenda në shtëpi ..
- Po pse nuk del moj ,se më ngrive gjakun ..
- Ehuuuu , ku më le mamaja mua , ia kthen plaka me akoma më shumë humor !!


 ******************

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...