Monday, December 5, 2016

O Perendi !!

Shkruan Patizan Cene

Personalishte nuk jam ndonje besimtar ” i thekur ” por kur ndodhem përballe fakteve te tilla makabre, mendoj se vetëm Perëndia ,mund tëverë dorë , dhe ti shpetoi shpirtërat e pa fajshëm të dy fëmijeve foshnja ,te gjorë ,që fati i deshi të iknin nga kjo botë kaq tmerrësishtë dhe pa drejtësishtë!
Lajmi i sotëm ,ku një baba në Korçë , pasi u grindme gruan e tij , vari të dy femijët e vetë , katër dhe gjashtë vjeç , më ka tronditur thellësishtëtëgjithë ndjenjën time njerëzore .
Historia është histori , dhe vazhdon edhe me pjesën që , ky baba , vetëvrau me varje edhe veten e tij , por kjo pjesë , sikur më lehtëson pak ,në kuptimin banal të shprehjes , pasi mori një farë dënimi për krimin e pa shoq që kreu !
Pra disa ditësh , në Fier , një burrë bëri një tjetër krim të pa shoq , duke hedhur nga dritarja e banjës, nga kati i katërt gruan e tij , mëmën e fëmijëve të tij , pa iu dredhur qerpiku fare , dhe nëfund të fundit pa marrë dënimin që meriton në këtë rast . E them këtë, pasi sado që të jetë dënimi përtë, tashmë që u dorëzua në drejtësinëshqiptare , do të dënohet por do të jetë gjallë dhe do të vazhdojë të jetojë edhe pse bëri njëkrim makabër . !
Të dy këto raste , janë të ndryshme si histori ,porkanë një gjë tëpërbashkët . Ato kanëndodhur si rezultat i xhelozisë !
Pra burrat shqiptarë ” të zakonit “, bëhen xheloz për sjeëlljen ose përpunën që kanë zgjedhur gratë e tyre , dhe , duke qënë se nuk janë në gjendje që të ndryshojnë me një mënyrë tjetër gjendjen , menjëherë e gjejne zgjidhjen duke u hakmarrë makabërishtë , duke vrarë drei edhe fëmijët e tyre .
Në jetën shtazore , ka pak raste , kur prindi vret fëmijët e tij ,për probleme ” xhelozie ” dhe seksuale . Rast i tillë është Luani përshembull , që ia vret fëmijët luaneshës , me qëllim që kjo të ri çiftohet me të . Por edhe në këtë rast , nuk vret vet luaneshën dhe aq më keq fëmijët e tij , por ata që ajo kame luanë të tjerë .
Ky shembull , tregon se sa poshtë ka rënë të qënurit “burrë ” dhe sa pa vlerë është më tashmë shprehja ” burrërishtë “.
Ngjarje të tilla si këto që treg9ova më lartë , që ndodhin në shoqërinë shqiptare sot , tregojnë se sa vuan sot shoqëria jonë . Vuajtjet janë njëamalgam i shumë e shumë gjerave që janë fajtor , por renia kaq poshtë e nivelit psihiko sihologjik sot , ka një burim të dukshëm .
Dhe ky burim është mos kamja , varfëria , dhe zhburrëria e sotme e burrave .
Nuk dua dhe nuk justifikoj asnjë krim , por duke qënë se shoqëria e jonëvjen nga nje e kaluar deri diku patriarkale , lë shumë hapësirë , që kur një burrë nuk ka më së far ti sjellë familjes , arrin në krime të tilla , që asnjë mendje njerëzore nuk i pranon . !
Me shprehjen , “..nuk ka se çfar ti sjapë më familjes , kuptoj dy gjera .
Së pari , nuk ka mundësi financiare , pasi papiunësia dhe varfëria , e zhburrërojnë një burrë .. dhe ..
Së dyti , tempi patriarkaal i kultivuar në shumë familje , nuk le mundësira demokratizimit të familjes shqiptare sot , dhe kur një grua ,mendon ose vepron ndryshe nga ajo që do ose detyron burri i saj ,, ky i fundit ,ndihet ” i fyer ” i ” poshteruar 2 dhe i pa fuqishëm që ti ndryshojë gjërat “
Këtu ka marrë fund ” burrëria e tij , dhe mbas kësaj e ka radhën dhuna . deri në krime makabre brenda familjes ..
Unë nuk jam psikolog dhe nuk mund të jap receta se si mund të ndërhyjë shoqëria , dhe shteti në parandalimin e këtyre gjerave , por e them me bindje dhe forcë : Shteti , duhet me pa tjetës që të ndërhyjë , duke i gjetur vetë rrugët dhe mënyrat ( ather do të ishte një shtet i fortë dhei saktë ) , dhe nga ana tjetër , shqoqëria , duhet që të influencojë akoma më shumë , në emancipimin e familjes shqiptare sot , duke dënuar çfardo akti dhune në familje , dhe duke u ngritur në këmbë për çdo rast që nga një ofendim i vogël deri kur dëgjohen gjëma të tilla familjare .
Tjetër nuk di çtë them , dhe përsëri i drejtohem Perëndisë :
O Perëndi , vere dorë mos të dëgjojmë më gjëra të tilla kaq të tmerrshme !!

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...