Thursday, December 15, 2016

Me të mirin , gjithmonë kundër së keqes !



Status për ata që nuk duan të kuptojnë !

JU LUTEM , LEXOJENI ME VEMENJE miq të mi të shtrenjtë !
Duke qënë se kam mijra miq virtual dhe real , shumë herë i shikoj disa prej tyre se nuk u vjen mirë , që unë këmbëngul , në statuset e mia , kundër figurës politike , të ish presidentit dhe ish kryeministrit sali berisha . Biles shumë , duke u nisur nga emri im , paragjykojnë , duke më sulmuar pa u thelluar fare tek ajo që shklruaj . dhe tek ajo që dua të përcjell tek Ju !!
Tashti sot , po bëj një sqarim :
Për mua personalishtë , nuk ka rëndësi krahu politik ,i majtë apo i djathtë . por krahu real i drejtimit ,të vendit , në të mirë të Shqipërisë sonë të dashur . Në fillimet e demokracisë , vetë kam qënë shumë aktiv , në rrëzimin e kastës së Ramiz Alisë , dhe simpatizantë i PD-së .. Këtë e vërtetojnë edhe shokët e mi të punës që janë mes miqëve që përmenda në hyrje të statusit që shkruaj ..
Por rrjedha e jetës së Shqipërisë sonë të dashur këto tre dekadat e fundit , ishte një rrënim i plotë i vendit ,..
Kurrë ndonjëherë , nuk kam marrë asnjë testër partia , edhe pse më është dashur tëçaj përpara , por nuk e kam bërë .
Këtu mes miqsh të mi,kapolitikanë me detyrë dje dhe sot , që mund të vërtetojnë saoferta partiake dhe vende pune të tilla më janë afruar dhe unëasnjëherë nuk i kam pranuar ,pasi nuk besoj ne parti , por ne Shqipëri dhe shqiptarizëm !
Duke pasur parasysh të gjitha këto sot them me bindje se :
Unë jam gjithmonë me të mirin , kundër së keqes , dhe duke pasur parasysh se e keqja më e madhe , këto tre dekadat e fundit , për Shqipërinëdhe shqiptarët ka një emër , le ta themi dhe të përpiqemi të gjithë bashkë që ta largojmë nga skena politike atë , pra sali berishën ( e shkruaj gjithmonë me të vogël këtë emër )
Megjithse të gjithë Ju miqtë emi , jeni të rritur dhe e kuptoni edhe vetë ,se kush eshtë e mirë dhe kush është e keqe , unë do tju tregoj klasifikimin tim , për të mirin dhe të keqin ...
Pra unë kam shkallën time të vlerësimit , dhe përmua këto janë si ligjet e fizikës apo ponsulatet e filozofisë ..
1- Të vrasësh dhe të zhdukësh njerës , është krim shtetëror ( dhe personal se ai e pranoi )është shumë e shumë keq , ndaj dhe dënimi jepet maksimal dhe vertikal në këto raste !
2-Të tradhëtosh bashkëkombasit e tu , ti përndjekësh vrarë e zhdukur , të furnizosh me armë , masakruesin e tyre ( serbin ) është krim kombëtar që dënohet rreptë, biles shumë rreptë ..
3-Të mbushësh vendin me gjykatës dhe gjyqe " private " ( nën thundrën tënde )duke sakatuar një popull të tërë , dhe duke penguar rregullimin e këtij mish mashi në drejtësi është krim
4- Të vjedhësh dhe të mashtrosh , të tjetërsosh , dhe të shpifësh , është gabim edhe në ketë rastë shumë i keq , , ndonëse më butë nga i rastet e mësipërme !
5- Te besh fushatë elektorale , të japësh premtime dhe të mos i mbash ato , është përsëri keq , por akoma më mirë nga shkallët e para .. !
6- Të mbushësh parlamentin me njerës me precedentë penale , prapë është keq ,dhe dënimi ,ka ndonjëherë edhe justifikimin "nuk e dija "
dhe në këtë rast , nuk themi është keq ,por .." nuk është mirë ".!
Tashti ,është në dorën tuaj të kuptoni , se të gjashtë rastet nuk janë njësoj , dhe sali berisha ,mban mbi supe të gjashta këto këto raste , pa më të voglin ekuivok dhe hamendësi ndryshe , për të gjithë shqiptarët , edhe për ata që i shkojnë mbas , duke menduar se një ditë , do të marrin një copë kocke , nka banketi i tij i krimit .. !
Pra e keqja nuk ka krah në Shqipëri . Ka një emër . Ai është sali ram berisha ..dhe ata që i mbajnë krahun dhe e ndihmojnë në vazhdimin e veprimtarisë së tij kriminale . !
Meta , Rama e të tjerë e të tjerë që janë dhe kanë qënë në pushtet , kanë bërë gabime plotë,kanëbërë idjotësi plotë ,por janë në rastet që mbajnënumrat , 4 ,5 .apo 6 , që janë gabime , që rregullohen me votën e popullit . Kurse ato të rastit të parë e të dytë , rregullohen vetëm me burg dhe orgji popullore , për ta shkulur përjetësishtë të ashtuquajturin " berishizëm " nga skena shqiptare , si simbol i krimit , destabilizimit të vendit , konfliktualizimit të politik[s etj ..
Ju lutem kuptojeni drejtë këtë qëshkruaj . Nuk jam kundërdemokratëve, dhe kurrësesi kundër PD-së ,por kundër rrymës së së keqes , qëe ka marrë ,duke mbajtur nëgjirin e saj dhe duke ndihmusar akoma ti shpëtoi drejtësisë , një vrasës mizor , dhe pse jo edhe seriaL!!
Ju uroj të gjithëve , gjithë të mirat , për ju dhe familjet tuaja !
Me respektë Partizan Cene

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...