Wednesday, June 10, 2015

RECETA Barcaletë nga Partizan Cene




Një grua , pasi kishte zbuluar se burri i saj po e tradhëtonte me gruan e farmacistit , vendosi ta vrasë burrin e vet .
Për këtë , gjeti mënyrën më klasike ; helmimin me arsenik .
Ditën tjetër , pasi e kishte vendosur që ta helmonte të shoqin , shkon tek farmacisti dhe i thotë :
- Ju lutem , një shishe 100 gramëshe me arsenik ..
- Jo jo moj zonjë , ne nuk japim të tillë gjë , pa një recetë mjkësore nga mjeku ..
- Më duhet pa tjetër ai " ilaç " , Ju lutem ma jepni ..
- A mund të më thuash se për se e do ??
- Për të vrarë burrin tim ..!!
- Dhe don të më bësh mua bashkëpunëtore në vrasje ? Ather gruaja , i tregon fotografinë , ku burri i saj ishte ne krevat me gruan e këtij farmacistit ..
- Sa e pa foton , ky i fundit i tha :
- Po pse nuk më the që në fillim që kishe recetë për arsenikun ??


*************************************************************************************

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...