Sunday, May 3, 2015

Dy baracaleta : Radari dhe Aboneja

Radari
-----------------
Një shofer furgoni ndalohet nga policia rrugore se e drejtonte mjetin me shpejtësi mbi atë të lejueshmen .
Pasi u afruan të dy policët , i pari i tha :
- Ishe me shpejtësi mbi të lejueshmen , do të gjobitesh , ju lutem dokumentat ..
Shoferi i tronditur dhe i frikësuar i thotë : - O zoti polic me fal por nuk isha me shpejtesi . Unë e pashë mirë .!
I sjellshëm , polici i thotë - Me vjen keq o burre por nuk te pashe une te ka pare radari .
Menjëherë shoferi kthehet nga polici tjetër :
O zoti radar ...po nuk isha...!!


Aboneja
------------------
Në autobus , faturinua i thotë një pasagjeri :
Zotëri , abonenë e keni të vitit të kaluar !
Pasagjeri ja kthen :
Ëëëë ashtu ? Nuk ka problem , unë nuk jam ndjekës i modës !

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...