Wednesday, December 10, 2014

U mohohen të drejtat minoritarëve në Shqipëri ?


( Jo sigurisht , kurrë ndonjëherë )

Nga Partizan Cene 

Ky Vangjel Dule , po bën mbledhje gjithandej , në mbrojtje të të drejtave të minoritarëve në Shqipëri .
Le të dalë një minoritar , dhe të thotë se i janë mohuar të drejtat e tij në vendin tonë . Sinqerishtë , kjo gjë , pra respektimi i të drejtave të pakicave dhe trajtimi i tyre si qytetarë të zakonshëm të RSH , është një vlerë , ose më saktë një pasuri e madhe kombëtare , që asnjë Dule dhe asnjë Bollano dhe lukuni , nuk do të mund ta prishin .. !
Shqiptari , më lehtë e ka të keqtrajtojë veten se sa të keqtrajtojë të tjerët . Në shekuj edhe kur kemi qënë shumë keq aoftë ekonomikishtë por edhe politikishtë , kurrë nuk e kemi gjetur prehjen duke strukur , dhe nënshtruar të tjerët .
Bashkëjetesa është vyrtyti më i pikasur për shqiptarët , qoftë ajo fetare , qoftë me pakicat e tjera që fati i solli të jetojnë përkrah shqiptarëve . Unë jam krenar për këtë veti të popullit tim aq sa jam edhe patriot , dhe armik i betuar i nacionalizmave idjote , agresive dhe jashtëpaqësore !!
Unë kam shumë shokë , njerës të afërm , miq e të njohur minoritarë , ku asnjë herë nuk kam dëgjuar as edhe një ankesë , ku mund ti jenë mohuar të drejtat në Shqipëri .!
Tjetër gjë , ku administrata shtetërore , shumë herë shkel me këmbë edhe të drejtat elementare të shtetasve të vetë , por në këtë rast të gjithë jemi të barabartë , dhe hajde të protestojmë .
Por Dulja është si shkurrja ose më saktë si ferra . Mbin , rritet dhe pastaj i merr frymën gjithshkaje që ka afër .
Ai kërkon minoritete në Pilur , në Himarë , ashtu si mund të kërkojë në Elbasan , Kukës , Shkodër Lezhë etj !!

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...