Thursday, March 31, 2011

SHPIRTI ARROGANT :

SHPIRTI ARROGANT :


Kur shpirti më bëhet arrogant ,
as syrin ,dhe as mendjen
nuk e dëgjon
ma merr ,zemrën dhe ndjenjën me vete ,
ku trupi nuk mund të shkojë ,
saktë aty, .... i çon ..

Dhe ma bën me sy ,
duke përshëndetur
Lozanjari shqpirti im ..,
i brishtë fluturon diku i tretur

Dhe ulet në një shesh
të bukur me lule,dhe ëmbël këndon
pastaj me sy e zemër gjithandej
Mua më kërkon ..

Në lëndinën atë , me barë dhe lule
Unë si në përrallë
përgatis buqetë ..
Ta çoj tashmë për zemrën time
se shpirtin e fala
për mot e për jetë ..



DRITA :

Ah sa dashuri që sjell
drita që
...më shplau mua
Ajo më solli rininë ,
Dhe jeta mu harbua
..
Më kishte velur nata
errësira më kishte mpirë
por drita e bardhë si bora
Më ka rinuar e përtërirë ..

*******************

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...