Wednesday, November 3, 2010

Gomari i ofenduar .



Fabul humoristike në vargje 

nga Partizan Cene ..


Njëherë
gomarit ,
i thanë që, të besojë ,
se në lëndinën më tej
ka bar të njomë e ...
ku mund të hajë
 sa të dojë ..


Ishte miza ,
ajo gjëja e vogël
që thjeshtë të besdis ,
që solli lajmin ,
për hamshorin "turist "..

Ej ti o tru gomar ,
pak më poshtë
në lendinë
ka më shumë bar.!

Bari i rritur deri
         në gju ,
mos u mbllaçit
kot së koti këtu ..!

..Dhe , gomari
ashtu i urtë ,
mizën e dëgjoi ..
mori vrapin e tij
dhë ..
në lëndinë shkoi ..!!

Por ,në lëndinën e madhe
 gomari nuk gjeti  bar,
ndaj u nevrikos ,
si i marrë .

- Oooohhh sa budalla i
shkreti unë
dhe miza më mashtroi ,
për barin deri në gjunjë ??

Ndaj  i mërzitur e i uritur ,
hamshori hëngëlloi
më në fund u
bë burrë
dhe ..
në gjykatë shkoi ..!!

Gjykatësi , një tip
 i plogësht i ngrati ,
e dha verdiktin
të drejtë si drapri :
(Për së gjëri e për së gjati )

- Të drejtë ka miza
se mirë të ka thënë ,
por fajin e ke vet
që mendtë nuk të nxënë..

- E ku është gafili nga mua ?, ..
pyeti i gomari
shpirtin të lajë ..! -

Se nuk e kuptove që miza
mendonte..
gjurin e saj .. !

Dhe prapë edhe trim
gomari i uruar ,
ngeli jo vetëm i uritur
por edhe i turpëruar ..!!

Partizan Cene

Gusht 2010


No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...