Sunday, August 15, 2010

FARA DHE BRESHERI


Fabul ne vargje nga :

Partizan Cene ..

Lartë nga qielli , me shumë ulërimë

kokrra e breshërit vraponte me një frymë ..

rrugës kur binte , një fare te lehte, takoi ..

rrugën , bënë bashkë , deri te rrenja e nje ftoi ..!

Krekosej , kokrra e breshërit , dhe shiste mend :

-E shikon sa e fortë jam , menjëherë bëra vend ..

Dhe fara e lehte , u zverdh akoma më shumë :

- Ke dhe pak kohë te bësh një sy gjumë ..

- C'thua moj farë , si pendë e lehtë ,

shikon tek mua ndonj gjë te zbehtë ??

.. dhe u fry bresheri e u shkund si boksier

me tule dhe muskuj , me vaj te lyer ..!!

- Tani nuk duket akoma se kanë ngricë puhitë

Ja ..sa te dale djelli , do humbesh nga sytë ..

Do ,vazhdosh nënë tokë ,i shkrir me thellë ,

pastaj do te humbësh ,si pluhuri ne erë ..

- Hahaha .. C'na the moj e lehtë si pendë ,

ti, do te kalbesh dhe zhdukesh përherë ...

era do te cojë, ku di unë ne c'derë ...

- Po, i '' forti i sotem '', do më cojë andej e kendej

por ,po zura vend , nje femije do ta lej ..

Do kalbem vërtetë në dhe ,si thua ti .

Por do lë nga mbrapa , një stan dhe hordhi ..

.... Dhe kokra e breshërit , nuk mund te fliste më

se Dielli i bukur kishte dalë shëllë ...

Fara e mencur , nuk arriti ti shtojë ,

kush , pa drejte fryhet ,ashtu do pesojë ... !!

Redaktoi Besa Morina - Gashi

Shkroi Partizan Cene :Maj 2010 ..

cene-alb.com ..

No comments:

  Plani Slloven “non-paper”për Ballkanin perëndimor , një dëshirë apo edhe një mundësi reale ?? Nga Partizan Cene ! Këtë pyetje e kam bërë d...